REGULAMIN AKCJI TRON DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
● Postanowienia ogólne
● Założenia i przebieg Kampanii edukacyjno-promocyjnej Akcja Tron
● Założenia i przebieg Konkursu realizowanego w ramach Akcji Tron
● Założenia i przebieg Olimpiady
● Zasady dotyczące odpowiedzialności oraz przetwarzania danych w Kampanii oraz Konkursie
● Reklamacje
● Postanowienia końcowe
I. Organizacja, miejsce, czas, definicje
1. Organizatorem Akcji Tron dla szkół podstawowych, w tym Kampanii edukacyjno-promocyjnej, Olimpiady i Konkursu, jest spółka WCTRON sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wyb. Juliusza Słowackiego nr 9, 50-406, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000788860, NIP 8992863500, REGON: 383498629.
2. Producentem Wykonawczym Akcji Tron, na zlecenie spółki WCTRON sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, jest Apollo 360 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego nr 34, 02-697, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001002886, NIP 5213993275, REGON: 523703225.
3. Fundatorem nagród w Olimpiadzie oraz Konkursie jest WCTRON sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.
4. W ramach Akcji Tron dla szkół podstawowych organizowane są Kampania edukacyjna, Konkurs oraz ogólnopolska Olimpiada.
5. Akcja Tron dla szkół podstawowych prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem strony internetowej www.akcjatron.pl i skierowana jest do szkół podstawowych (klasy VI-VIII). Informacje dla szkół zamieszczone są na stronie www.akcjatron.pl/szkoly.
6. Celem Akcji Tron dla szkół podstawowych jest podniesienie świadomości w zakresie praw dziecka, zdrowia i higieny oraz ochrony środowiska.
7. Wszelkie postanowienia dotyczące samego przebiegu i organizacji Akcji Tron (Kampanii, Konkursu oraz Olimpiady) mają także zastosowanie wobec spółki Apollo 360 sp. z o.o., na zasadach opisanych dla Organizatora.
8. Organizator powierzył Producentowi Wykonawczemu przeprowadzenie Akcji Tron dla szkół podstawowych – Kampanii, Olimpiady oraz Konkursu. Producent Wykonawczy uprawniony jest do realizacji zadań Organizatora.
II. KAMPANIA EDUKACYJNA
1. Kampania edukacyjna trwa od 8 stycznia 2025 do 30 czerwca 2025 roku.
2. Udział w Kampanii jest dobrowolny. Organizator nie pobiera opłat za udział w Akcji Tron.
3. W celu przystąpienia do Kampanii edukacyjnej klasa dokonuje rejestracji na stronie www.akcjatron.pl. Do Kampanii może przystąpić kilka klas z danej szkoły. Jeden nauczyciel może dokonać zgłoszenia kilku klas, przy czym każda z klas musi być zgłoszona oddzielnie.
4. Do Akcji Tron dla szkół podstawowych mogą przystąpić klasy VI, VII i VIII szkoły podstawowej (dalej: Uczestnicy lub Klasa).
5. Rejestracji dokonuje się poprzez wypełnienie formularza.
6. Zgłoszenia dokonuje opiekun Klasy (nauczyciel wychowawca lub inny nauczyciel), który odpowiedzialny jest za skuteczne przeprowadzenie Akcji Tron dla szkół podstawowych w Klasie, która dokonała zgłoszenia.
7. Pierwsze 300 Klas, które dokona rejestracji, otrzyma materiały edukacyjne w fizycznej formie (poradniki dla uczniów i nauczycieli, plakaty, gry karciane). Pozostałe zarejestrowane Klasy otrzymają dostęp do elektronicznej wersji materiałów dostępnych do pobrania na stronie Kampanii.
8. Dostęp do elektronicznej wersji materiałów dostępnych do pobrania na stronie Kampanii zapewniony będzie przez cały czas trwania Kampanii, tj. do zakończenia roku szkolnego 2024/2025.
9. Rodzic dziecka uczęszczającego do Klasy może wysłać wiadomość do Organizatora z prośbą o poinformowanie Klasy o Kampanii i zaproszeniem do udziału w Kampanii. Rodzic, aby skorzystać z tej funkcji, musi przesłać swoje imię, adres e-mail, dane Szkoły i Klasy oraz wyrazić zgodę, dzięki której Organizator będzie mógł go informować o tym, czy Klasa przystąpiła do Kampanii i jak przebiega Kampania.
III. KONKURS
1. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej za pośrednictwem strony internetowej www.akcjatron.pl i skierowany jest do szkół publicznych i niepublicznych, które spełniają warunki określone w Regulaminie i dokonają zgłoszenia. Zgłoszenie jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu i zobowiązaniem się do ich przestrzegania.
2. Każda Klasa może zgłosić swoją pracę oddzielnie, przy czym do Etapu Oceny może przejść tylko jedna praca z danej Szkoły. Jeśli kilka Klas z danej szkoły zgłoszonych do Konkursu uzyska wynik, który pozwalałby przejść do Etapu Oceny, przechodzi praca z najwyższą liczbą głosów.
3. Konkurs organizowany jest w okresie od dnia 3 marca 2025 do dnia 29 kwietnia 2025 roku i składa się z następujących etapów:
a) Etap Zgłoszenia - od 3 marca 2025 roku do 31 marca 2025 - w trakcie, którego Klasy mogą dokonać zgłoszenia pracy konkursowej.
b) Etap Głosowania - od 15 kwietnia 2025 do 29 kwietnia 2025 - w trakcie, którego odbywać się będzie głosowanie na najlepszą pracę konkursową. Dziesięć (10) projektów z największą liczbą głosów przejdzie do kolejnego etapu - Etapu Oceny. Ogłoszenie wyników Etapu Głosowania nastąpi w ostatnim tygodniu kwietnia 2025 roku.
c) Etap Oceny prac finałowych - w dniach 7-8 maja 2025 roku zespół ekspertów (dalej: Jury) spośród 10 prac konkursowych wyłonionych w trakcie etapu głosowania wybierze najlepszy projekt. Wybór zostanie dokonany w oparciu o kryteria opisane w Regulaminie.
4. Ogłoszenie Zwycięzcy nastąpi w dniu 14 maja 2025 roku.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wyżej wskazanych terminów.
6. Organizator powierzył Producentowi Wykonawczemu przeprowadzenie Konkursu. Producent Wykonawczy uprawniony jest do realizacji zadań i wypełniania obowiązków Organizatora.
7. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
Cel Konkursu oraz warunki uczestnictwa
8. Celem Konkursu jest podniesienie świadomości i wiedzy dotyczącej zachowań związanych z higieną, zdrowiem, prawami dziecka, postawami ekologicznymi i kulturą zachowania w toaletach oraz wyłonienie zwycięskiej szkoły (dalej: Zwycięzca) spośród prac zgłoszonych do Konkursu przez Klasy. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę, o której mowa w Regulaminie Nagroda przyznawana jest szkole .
9. W celu przystąpienia do Konkursu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie internetowej www.akcjatron.pl.
10. W Konkursie mogą wziąć udział Klasy, które przystąpiły do Akcji Tron. Pracę konkursową można zgłosić jedynie, będąc zarejestrowanym w Akcji Tron. Praca powinna zostać zgłoszona w terminie określonym w Regulaminie oraz spełniać wymogi opisane poniżej w Regulaminie.
11. Każda zarejestrowana Klasa może zgłosić tylko jedną pracę konkursową. Zgłaszający umieszcza pracę konkursową na koncie utworzonym w trakcie rejestracji do Akcji Tron.
12. W Konkursie może wziąć udział Klasa stanowiąca wyodrębnioną grupę uczniów szkoły publicznej albo szkoły niepublicznej, która to szkoła spełnia następujące wymogi:
a) posiada tytuł prawny do lokalu, w przypadku najmu lokalu ma, zagwarantowany w umowie najmu, najem na najbliższe trzy (3) lata, licząc od dnia zgłoszenia się do Konkursu;
b) nie miała przeprowadzonego remontu generalnego łazienki w przeciągu ostatnich pięciu (5) lat - poprzez remont generalny rozumie się m.in wymianę sanitariatów, okładzin ściennych, baterii, remontem generalnym nie jest samo odmalowanie łazienki lub wymiana pojedynczych sanitariatów/ baterii;
c) powierzchnia łazienki, która będzie remontowana, jest nie większa niż czterdzieści metrów kwadratowych (40 m2),
d) w łazience, która będzie remontowana, znajdują się nie więcej niż sześć (6) oczek (toalety);
e) lokal nie znajduje się w budynku, który ma status obiektu zabytkowego – jest wpisany do rejestru zabytków lub wymagającego zgody konserwatora budynku na dokonanie zmian/remontów;
f) lokal, w którym znajduje się szkoła, nie jest obciążony wadami prawnymi oraz roszczeniami osób trzecich, lokal ma uregulowaną sytuację prawną;
g) na chwilę zgłoszenia się do Konkursu nie toczy się przeciwko szkole (lub osobom ją reprezentującym) żadne postępowanie administracyjne, cywilne, karne, egzekucyjne, które mogłoby mieć bezpośredni lub pośredni wpływ na możliwość wyremontowania łazienki.
13. Szkoła ma możliwość przeprowadzenia remontu, nie są jej znane żadne okoliczności zarówno prawne, jak i techniczne (m.in. budowlane), które uniemożliwiałyby przeprowadzenie remontu.
14. W przypadku wygrania Konkursu szkoła zobowiązuje się do podpisania umowy, w której szczegółowo zostanie uregulowana kwestia remontu łazienki i sposobu korzystania z nagrody.
Zadanie konkursowe, zasady wykonywania i zgłaszania Prac
15. Prace konkursowe można zgłosić za pośrednictwem strony internetowej od 3 marca 2025 do dnia 31 marca 2025 roku. Prace konkursowe zgłaszane po terminie nie będą przyjmowane.
16. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu przez Klasę filmiku o maksymalnej długości dwóch minut (2 min, czyli 120 sek.), który będzie dotyczył promowania właściwych zachowań i nawyków higienicznych związanych z korzystaniem z toalety. Film może mieć formę animacji lub być wykonany techniką cyfrową przy użyciu kamery wideo, aparatu fotograficznego, telefonu komórkowego lub innego urządzenia rejestracyjnego. Gotowy film należy zamieścić na serwisie Youtube.com jako publiczny. Materiał powinien być przygotowany zgodny z wymogami serwisu Youtube. Szczegółowe wymogi dotyczące parametrów technicznych materiału filmowego znajdują się pod tym linkiem https://support.google.com/youtube/answer/4603579?hl=pl
17. Klasa dokonuje zgłoszenia Pracy konkursowej poprzez zakładkę „Konkurs” na stronie internetowej www.akcjatron.pl, w formularzu zgłoszeniowym podając następujące dane:
a) pełną nazwę Klasy i szkoły wraz ze wskazaniem osoby/osób uprawnionych do reprezentowania Klasy (osoba/osoby te są obowiązane do posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych);
b) dane teleadresowe (dane zostaną podane na etapie zgłoszenia do Akcji Tron),
c) tytuł Pracy konkursowej i jej krótka charakterystyka,
d) opis powierzchni do remontu;
dodatkowo osoba zgłaszająca oświadcza, że:
a) wyraża zgodę na realizację marketingu za pomocą wybranego kanału komunikacji (e-mail i/lub telefon) (poprzez zaznaczenie checkbox – zgoda jest dobrowolna, jej niewyrażenie nie ma wpływu na uczestnictwo w Konkursie),
b) zapoznała się i akceptuje Regulamin (poprzez zaznaczenie checkbox),
c) jest uprawniona do udzielenia licencji niewyłącznej do zgłoszonej pracy konkursowej (i jej udziela) oraz oświadcza, że Praca konkursowa nie narusza praw osób trzecich (poprzez zaznaczenie checkbox).
18. Zabrania się wykonywania Prac konkursowych przez osoby nienależące do Klasy oraz osób uprawnionych do reprezentowania Klasy tj. przy zaangażowaniu tzw. osób trzecich oraz zlecania wykonania zadania konkursowego na zewnątrz (poza Klasę oraz osoby uprawnione do reprezentowania Klasy)
19. Praca konkursowa, która nie spełnia wymogów Regulaminu, zostanie przez Organizatora odrzucona, w szczególności, gdy:
a) Praca będzie wykonana przez osoby trzecie,
b) Praca nie będzie uwzględniała wymogów opisanych w Regulaminie,
c) Praca będzie naruszała prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej,
d) Praca będzie obraźliwa lub będzie zawierała elementy niewłaściwe, źle odbierane społecznie,
e) Praca zostanie zgłoszona po terminie lub będzie niepełna/niedokończona,
f) formularz zgłoszeniowy zostanie błędnie wypełniony lub nie będzie zawierał wszystkich wymaganych informacji.
20. Szkoła ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw autorskich osób trzecich, praw własności intelektualnej, naruszeń ochrony danych osobowych, do których doszło w wyniku przesłania do Organizatora Pracy konkursowej.
21. Opiekun klasy zobowiązany jest do uzyskania pozwolenia na udział w Konkursie od dyrektora szkoły.
22. Wykonane Prace konkursowe nie powinny zawierać wizerunku uczniów. Jeśli w Pracach konkursowych wykorzystano wizerunek uczniów, Opiekun Klasy zobowiązany jest do uzyskania zgody na utrwalenie i rozpowszechnienie wizerunku uczniów od ich opiekunów prawnych.
Zasady głosowania
23. Spośród zgłoszonych Prac konkursowych, w drodze głosowania internetowego, zostanie wyłonionych dziesięć (10) najlepszych prac.
24. Głosowanie odbędzie się w mediach społecznościowych od godz.: 12:00 15 kwietnia 2025 r. do godz.: 12:00 29 kwietnia 2025 r.
25. Głosowania dokonują internauci na portalu Facebook. Głosujący musi mieć założone konto na portalu Facebook. Głosowanie będzie polegało na przyciśnięciu dowolnej reakcji przewidzianej na portalu Facebook.
26. Na stronie internetowej projektu będzie umieszczona mapa Polski, która będzie wskazywała klasy biorące udział w Konkursie. Dodatkowo internauta będzie miał możliwość zapoznania się z Pracami konkursowymi na stronie projektu i następnie, w celu oddania głosu, będzie mógł skorzystać z przekierowania do głosowania przez portal Facebook. Filmy konkursowe umieszczone będą na stronie projektu, na portalu Facebook znajdować się będzie grafika z przekierowaniem do filmu.
27. Organizator może unieważnić głosy oddane na daną Pracę konkursową, jeśli będzie miał uzasadnione podejrzenie, że głosy te będą oddane przez boty, fikcyjne konta lub zostaną opłacone. Unieważnienie nie dotyczy wszystkich głosów oddanych na daną Pracę konkursową, a jedynie głosów uznanych za nieważne.
28. Do 30 kwietnia 2025 roku ogłoszone zostanie dziesięć (10) projektów, które otrzymały od internautów największą liczbę głosów. W przypadku, w jakim kilka Prac konkursowych otrzyma taką samą liczbę głosów, Jury może wybrać Prace, które przechodzą do następnego Etapu. Jeśli kilka Prac z danej szkoły uzyska wynik, który pozwalałby na zakwalifikowanie Pracy do Etapu Oceny, do kolejnego etapu przejdzie Praca z największą liczbą głosów. Z jednej szkoły może przejść maksymalnie jedna Praca.
29. Następnie do dnia 9 maja 2025 Jury wybierze zwycięski projekt spośród dziesięciu (10) Prac z największą liczbą głosów.
Kryteria oceniania przez Jury
30. Jury składać się będzie z minimum trzech (3) osób. W skład Jury wchodzą m.in: przedstawiciele Organizatora, przedstawiciele Producenta Wykonawczego oraz Patronów.
31. Jury będzie oceniać Prace konkursowe według następujących kryteriów:
a) wartość merytoryczna Pracy (zgodność z najważniejszymi treściami edukacyjnymi przekazanymi w Kampanii),
b) wartość estetyczna Pracy,
c) wartość techniczna Pracy.
d) pomysłowość i oryginalność Pracy,
e) samodzielność i kreatywność wykonania.
32. Jury wybierze Pracę konkursową, która najlepiej spełni kryteria Konkursu.
33. Decyzja Jury jest ostateczna i niepodważalna. Od decyzji Jury nie przysługuje odwołanie.
34. Przebieg głosowania Jury jest tajny. Do publicznej wiadomości podany zostanie Zwycięzca.
Ogłoszenie wyników Konkursu
35. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 14 maja 2025 roku.
36. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi na stronie internetowej www.akcjatron.pl, dodatkowo Zwycięzca zostanie poinformowany o tym telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
37. Przedstawiciel Fundatora (Organizatora), po uprzednim uzgodnieniu terminu, odwiedzi Zwycięzcę, aby oficjalnie przekazać informację o zdobyciu Nagrody Głównej i wręczyć symboliczny czek na remont łazienki. Zwycięzca zobowiązany jest do przygotowania krótkiej prezentacji Pracy konkursowej.
Nagroda Główna
38. Nagrodą Główną jest przeprowadzenie remontu łazienki u Zwycięzcy, o wartości orientacyjnej 200 000 (dwieście tysięcy zł brutto). Wartość Nagrody Głównej uzależniona jest od zakresu prac przeprowadzonych w ramach remontu. W skład nagrody wchodzi: projekt architektoniczny łazienki, zakup materiałów budowlanych, wykonanie remontu łazienki, nadzór i koordynacja remontu. W wyjątkowych przypadkach wartość nagrody może ulec zmianie.
39. Jeśli w zwycięskiej szkole znajduje się kilka łazienek, Dyrektor szkoły wraz z Producentem Wykonawczym i Organizatorem ustali, która łazienka lub łazienki będą remontowana . Wygranie Konkursu nie gwarantuje przeprowadzenia remontu wszystkich łazienek znajdujących się w budynku. Niedopuszczalne jest remontowanie łazienki przewidzianej dla personelu Zwycięzcy.
40. Organizator informuje, że Zwycięzca zobowiązany jest do doliczenia wartości otrzymanej Nagrody głównej w ramach przychodów z działalności gospodarczej i opodatkowania ich według skali podatkowej, którą stosuje w rozliczeniach w zakresie podatku dochodowego. Na Organizatorze nie ciążą obowiązki płatnika podatku dochodowego od przekazanej nagrody (pobór podatku).
41. Nagrody w Konkursie nie podlegają zamianie na inne nagrody bądź środki pieniężne ani też nie mogą być przekazywane przez Zwycięzcę na rzecz innych podmiotów. W wyjątkowych przypadkach Producent Wykonawczy i Organizator mogą wyrazić zgodę na samodzielne przeprowadzenie remontu przez szkołę. W takim przypadku zostanie zawarte Porozumienie, w którym określone zostaną warunki, na jakich przeprowadzony zostanie remont.
42. Organizator i Producent Wykonawczy mają dowolność w wyborze wykonawców/podwykonawców projektu architektonicznego i zespołu remontowego.
43. Organizator i Producent Wykonawczy mają dowolność w wykonaniu projektu łazienki. Szkoła może zgłaszać swoje uwagi i sugestie, jednak ostateczna decyzja w zakresie projektu należy do Organizatora i Producenta Wykonawczego
44. Remont łazienki zostanie przeprowadzony w sierpniu 2025 roku. W tym terminie Zwycięzca musi zagwarantować możliwość przeprowadzenia remontu. W przypadku pojawienia się komplikacji lub sytuacji niezależnych od Organizatora Organizator może zmienić termin przeprowadzenia remontu.
45. Wszelkie czynności administracyjne dotyczące remontu łazienki ciążą na Zwycięzcy. Zwycięzca zobowiązany jest m.in. do uzyskania ewentualnych zgód, pozwoleń, zezwoleń i wszelkich innych dokumentów wymaganych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Zwycięzca zobowiązany jest do współpracy z Organizatorem oraz Producentem Wykonawczym Konkursu w zakresie przeprowadzanego remontu i uzyskania niezbędnych dokumentów,
46. W przypadku gdy okaże się, że nie ma możliwości przeprowadzenia remontu u Zwycięzcy we wskazanym w Regulaminie terminie oraz nie ma możliwości wypracowania w związku z tym porozumienia, Organizator w porozumieniu z Jury ma prawo do ponownego dokonania wyboru Zwycięzcy spośród pozostałych Klas, które uzyskały największą liczbę głosów. W tym przypadku Organizator zastrzega możliwość zmiany terminów związanych z wykonaniem remontu łazienki.
47. Po przeprowadzeniu remontu Zwycięzca zobowiązany jest do zorganizowania spotkania, na którym nastąpi oficjalne otwarcie wyremontowanej łazienki. Wydarzenie zostanie uwiecznione na zdjęciach, filmach, w związku z czym Zwycięzca zobowiązany jest do uzyskania zgód na wykorzystanie wizerunku uczniów. Dodatkowo Organizator ma możliwość sporządzenia Informacji prasowej z wydarzenia.
48. Organizator lub Producent Wykonawczy w podziękowaniu za udział w Konkursie prześle dyplomy oraz upominki do wszystkich klas, które zakwalifikowały się do Etapu Oceny prac (w czerwcu 2025 roku).
Zwycięzca Konkursu – obowiązki
49. Zwycięzca zobowiązuje się do udostępnienia lokalu i wszystkich pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia remontu w sierpniu 2025 roku.
50. Zwycięzca zobowiązuje się do aktywnej współpracy z Producentem Wykonawczym oraz zespołem remontowym w trakcie przeprowadzania remontu łazienki. Zwycięzca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt w sprawach remontowych.
51. Zwycięzca wyraża zgodę na udział w działaniach komunikacyjno- promocyjnych związanych z Konkursem. W szczególności wyraża zgodę na publikację zdjęć, informacji i materiałów, relacji z remontu i otwarcia łazienki na stronie internetowej Organizatora i Producenta Wykonawczego oraz w mediach społecznościowych.
52. Zwycięzca zobowiązany będzie do zapewnia, że pomieszczenia, w których przeprowadzany będzie remont, spełniają wszelkie wymogi bezpieczeństwa i stanu technicznego.
53. Zwycięzca zobowiązany jest do dbania o wyremontowaną łazienkę i zachowania jej w stanie niepogorszonym (przy uwzględnieniu normalnego zużycia) przez okres trzech (3) lat od daty przekazania łazienki.
54. Zwycięzca zobowiązuje się do uzyskania zgód na wykorzystanie wizerunku oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych od prawnych opiekunów uczniów, a następnie przekazanie tych zgód Organizatorowi.
55. Zwycięzca wyrazi zgodę na wykorzystanie nazwy szkoły oraz zdjęć remontowanych pomieszczeń „przed” i „po remoncie” do celów promocyjnych związanych z Konkursem.
56. Zwycięzca wyraża zgodę na publikowanie przez Organizatora i Producenta Wykonawczego informacji na temat Zwycięzcy na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i innych materiałach promocyjnych.
57. W przypadku gdy lokal Zwycięzcy nie jest jego własnością, Zwycięzca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody właściciela lokalu na przeprowadzenie remontu.
Prawa autorskie – Prace konkursowe
58. Klasa udziela Organizatorowi i Producentowi Wykonawczemu bezpłatnej niewyłącznej licencji na korzystanie ze zgłoszonej Pracy konkursowej (w tym zawartego w nim autorskiego wykonania) bez ograniczeń terytorialnych, na okres pięciu lat od dnia zgłoszenia pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem Konkursu oraz celów marketingowych i promocyjnych Organizatora lub Producenta Wykonawczego.
59. Licencja niewyłączna udzielona zostaje na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalenie przy wykorzystaniu wszelkich znanych technik na wszelkich znanych nośnikach, co obejmuje w szczególności utrwalenie techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, analogową, cyfrową i optyczną (bez ograniczeń ilościowych);
b) wykorzystanie Pracy konkursowej w publikacjach związanych z Akcją Tron, konkursem oraz w publikacjach związanych z kolejnymi edycjami Akcji Tron i Konkursu, w szczególności w publikacjach zamieszczanych w mediach społecznościowych, informacjach prasowych, Internecie;
c) zwielokrotnienie (bez ograniczeń ilościowych) wszelkimi znanymi technikami, w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, analogową, cyfrową i optyczną;
d) wprowadzenie do pamięci komputera, dokonywanie cyfrowej obróbki pracy, umieszczanie i wykorzystywanie w Internecie, w szczególności w ramach publikacji online;
e) wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, na których utrwalono pracę konkursową;
f) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie Pracy konkursowej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym także za pomocą połączeń internetowych oraz połączeń opartych na technologiach telefonii komórkowej, jak również transmisji wideo lub audio, poprzez telefon stacjonarny lub bezprzewodowo, modyfikowanie, dokonywanie wszelkich zmian, adaptacji, uzupełnień, wykorzystywanie dowolnej części Pracy konkursowej w innych opracowaniach, wykonywanie opracowań i zezwalania na ich wykonywanie osobom trzecim;
g) wykorzystywanie Pracy konkursowej (w całości lub w wybranej części) w działaniach marketingowych Organizatora lub Producenta Wykonawczego, w tym do promocji i dozwolonej reklamy produktów Organizatora lub Producenta Wykonawczego, w szczególności poprzez umieszczenie we wszelkich materiałach publikowanych dla celów promocyjnych Organizatora lub Producenta Wykonawczego,
60. Licencja zostaje udzielona z prawem do udzielania dalszej licencji.
61. Organizator wyraża zgodę na użycie materiałów zawierających oznaczenie Organizatora w Pracach konkursowych. Klasom biorącym udział w Konkursie zostanie bezpłatnie udostępnione logo Akcji Tron oraz Organizatora, które może być wykorzystane jedynie na potrzeby umieszczenia go w Pracy konkursowej. Organizator ma możliwość zażądania usunięcie oznaczenia, jeśli będzie wykorzystanie niezgodnie z przeznaczeniem lub będzie naruszać dobre imię Organizatora.
Reklamacje dotyczące Konkursu
62. Klasa może zgłosić reklamacje dotyczące Konkursu na adres poczty elektronicznej kontakt@akcjatron.pl w terminie 14 dni od zdarzenia, którego dotyczy reklamacja.
63. Reklamacja powinna być złożona przez reprezentanta Klasy.
64. Złożone przez reprezentantów reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Producenta Wykonawczego.
65. O rozpatrzeniu reklamacji reprezentant Klasy zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej, z której wysłano zgłoszenie reklamacyjne.
66. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna. W skład Komisji Reklamacyjnej wchodzi troje (3) przedstawicieli Organizatora i Producenta Wykonawczego.
IV. OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA „Zarazkom wstęp wzbroniony! Zdrowie i higiena na co dzień”
1. W ramach Akcji Tron dla szkół podstawowych Organizator Olimpiady przygotuje ogólnopolską Olimpiadę obejmującą wiedzę z zakresu higieny i zachowań prozdrowotnych.
2. Uczestnictwo w Olimpiadzie jest bezpłatne i dobrowolne.
3. Prawo do wzięcia udziału w Olimpiadzie przysługuje uczniom zgłoszonym do wzięcia udziału w Olimpiadzie. Zgłoszenia mogą być dokonane z Klas, które zostały zarejestrowane do Akcji Tron na stronie Kampanii.
4. Opiekun Klasy do dnia 14 marca 2025 roku dokonuje zgłoszenia uczniów, którzy chcą wziąć udział w Olimpiadzie. Każda Klasa dokonuje osobnego zgłoszenia. Zgłoszenia dokonuje się na stronie www.akcjatron.pl po zalogowaniu na koncie Klasy. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
- imiona i nazwiska uczniów, którzy chcą wziąć udział w Olimpiadzie,
- numer klasy.
5. Jeżeli Opiekun zgłasza do Olimpiady Uczniów z niepełnosprawnościami, powinien zgłosić to Organizatorowi na adres e-mailowy: kontakt@akcjatron.pl. Organizator do 30 marca 2025 roku ustali, czy może przygotować dla tych Uczniów odpowiednio dostosowane arkusze testów i karty odpowiedzi. Organizator dołoży starań w celu przygotowania materiałów, jednak nie jest do tego zobowiązany.
6. Organizator Olimpiady zapewnia materiały edukacyjne (w formie online) dla Uczniów i nauczycieli potrzebne do przygotowania się do Olimpiady i zawierające zalecaną bibliografię.
7. Materiały edukacyjne udostępnione zostaną w dniu 20 stycznia 2025 roku.
8. Olimpiada odbędzie się 9 kwietnia 2025 roku o godzinie 9.00. Każda ze szkół zobowiązana jest do przeprowadzenia Olimpiady w tym terminie.
9. Materiały do przeprowadzenia Olimpiady- arkusze z zadaniami oraz karty do zamieszczania odpowiedzi - zostaną dostarczone opiekunom (nauczycielom) do dnia 4 kwietnia 2025 roku na adres wskazany w zgłoszeniu.
10. Olimpiada trwa 75 minut. Przewidziane jest dodatkowe 10 minut, które opiekun przeznacza na sprawy organizacyjne. Przed rozpoczęciem Olimpiady opiekun klasy przedstawia zasady i założenia Olimpiady, w szczególności zasady wypełniania testów i odpowiedzi na pytanie otwarte oraz zasady kodowania na karcie odpowiedzi oraz zasady punktacji. Szczegóły dotyczące sposobu wypełniania karty zostaną przekazane Opiekunowi Klasy.
11. Olimpiada składa się z trzydziestu jeden (31) pytań. Wśród nich są:
a) zadania zamknięte:
i. składające się z testu wielokrotnego wyboru - w zadaniu podane są cztery (4) odpowiedzi: A, B, C, D. W każdym zadaniu poprawna może być tylko jedna odpowiedź albo poprawne mogą być dwie, trzy lub wszystkie odpowiedzi;
ii. zadania typu prawda-fałsz, w których uczeń ma zaznaczyć właściwą literę: P, jeśli stwierdzenie będzie prawdziwe, F, jeśli stwierdzenie będzie fałszywe;
iii. zadania na dobieranie, w których uczeń ma dopasować do siebie elementy wybrane spośród podanych;
b) zadania otwarte:
iv. jedno zadanie na argumentowanie i logiczne myślenie,
v. jedno zadanie polegające na wykonaniu projektu plakatu, ulotki lub folderu, sprawdzające wiedzę i kreatywność ucznia.
12. Zadania zamknięte mogą dotyczyć analizy schematu, wykresu lub tabeli.
13. W zadaniach zamkniętych za każdą poprawnie udzieloną odpowiedź uczeń otrzymuje jeden (1) punkt. Jeżeli w pytaniu jest więcej niż jedna (1) poprawna odpowiedź, uczeń musi zaznaczyć wszystkie odpowiedzi. Brak zaznaczenia którejkolwiek z nich oznacza zero (0) punktów za całe zadanie.
14. Zadanie otwarte na argumentowanie punktowane jest w skali zero‒trzy (0‒3(. Trzy (3) punkty otrzymuje uczeń podający poprawnie trzy (3) argumenty, dwa (2) – dwa argumenty, jeden (1) – jeden argument, zero (0) – trzy błędne odpowiedzi lub brak odpowiedzi.
15. Zadanie otwarte polegające na wykonaniu projektu plakatu, ulotki lub folderu punktowane jest w skali od jednego (1) do dziesięciu (10) punktów. Brak odpowiedzi oznacza zero (0) punktów.
16. Uczestnik Olimpiady zaznacza i zapisuje odpowiedzi na specjalnej karcie odpowiedzi. Może korzystać tylko z niebieskiego lub czarnego długopisu. Korzystanie z innych kolorów bądź ołówka jest niedopuszczalne i powoduje dyskwalifikację pracy. Uczestnik, na żadnym etapie pracy konkursowej, nie może korzystać z kredek, flamastrów lub innych przyborów szkolnych. Dozwolone jest użycie tylko niebieskiego lub czarnego długopisu (nawet w zadaniach kreatywnych ‒ otwartych). Nieprzestrzeganie tego punktu powoduje dyskwalifikacje pracy.
17. Uczestnik może mieć puste kartki do prowadzenia notatek.
18. Uczestnik otrzymuje kartę odpowiedzi, na której dokonuje zakodowania pracy poprzez zaznaczenie swojej Klasy i kodu szkoły. Kod nadaje i przekazuje szkołom Organizator Olimpiady (drogą e-mailową do 4 kwietnia 2025 roku).
19. Następnie uczestnik dokonuje zakodowania karty odpowiedzi (swojego imienia i nazwiska).
20. Opiekun Klasy otwiera kopertę z testami. Każdy z uczestników otrzymuje jeden arkusz.
21. Uczestnik w trakcie brania udziału w Olimpiadzie nie może korzystać z notatek, telefonu, jakichkolwiek pomocy naukowych oraz pomocy innych osób. Każdy z uczestników zobowiązany jest do samodzielnej pracy. W przypadku nieprzestrzegania tego punktu Regulaminu opiekun Klasy dyskwalifikuje uczestnika, który dopuścił się naruszeń.
22. Organizator nie będzie sprawdzał prac, które nie spełniają warunków formalnych (w szczególności nie będą wypełnione niebieskim lub czarnym długopisem, nie zostaną poprawnie zakodowane (zabronione jest podpisywanie imieniem i nazwiskiem)]), będą zawierały stwierdzenia powszechnie uważane za obraźliwe/wulgarne lub nie będą wykonane samodzielnie. W sytuacji, w jakiej kilka prac z danej klasy będzie bardzo podobnych, Organizator ma prawo odmówić sprawdzania takich prac.
23. Po zakończeniu Olimpiady uczestnik wkłada kartę odpowiedzi do przygotowanej koperty zbiorczej.
24. Opiekun zobowiązany do odesłania wypełnionych kart odpowiedzi na adres Apollo 360 sp. o.o., ul. Rzymowskiego 31, 02-697 Warszawa (dopisek: OLIMPIADA – AKCJA TRON) do dnia 18 kwietnia 2025 roku.
25. Organizator Olimpiady zobowiązuje się przekazać wyniki do 8 czerwca 2025 roku w drodze korespondencji e-mailowej na adres opiekuna oraz na www.akcjatron.pl. Drogą e-mailową poinformowani zostaną tylko laureaci i finaliści.
NAGRODY - Olimpiada
26. Dla laureatów Olimpiady (zdobywców I, II i III miejsca) przewidziane są nagrody, a dla finalistów (zdobywców miejsc od IV do XX) dyplomy uznania.
27. Laureatów wyłania się spośród wszystkich uczniów ze wszystkich szkół uczestniczących w Olimpiadzie.
28. Dla opiekunów klas, spośród których zostaną wyłonieni laureaci (zdobywcy I, II i III miejsca), przewidziana jest nagroda pieniężna w wysokości 1000 złotych. W przypadku, gdy Organizator Olimpiady uzyska informacje dotyczące nieuczciwych zachowań opiekuna Klasy w czasie przeprowadzania olimpiady (np. zezwalanie na korzystanie z pomocy naukowych lub innych osób), może odmówić wypłaty nagrody.
29. Organizator Olimpiady przewiduje następujące nagrody dla laureatów Olimpiady:
a) I miejsce - 5000 zł,
b) II miejsce - 3000 zł,
c) III miejsce - 1000 zł.
30. Organizator Olimpiady zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród oraz/lub zorganizowania dogrywki w przypadku, gdy więcej uczniów zdobędzie taką samą liczbę punktów, co będzie skutkowało większą liczbą Laureatów.
31. W przypadku, gdy laureat (w tym także opiekun Klasy) będzie zobowiązany do uiszczenia podatku od nagrody, do nagrody zostanie doliczona dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości 11,11% wartości otrzymanej nagrody (o której mowa w ust. 3 i 4), która nie zostanie bezpośrednio wypłacona laureatowi. Dodatkowa nagroda pieniężna zostanie przeznaczona na uregulowanie należności publiczno-skarbowych (zryczałtowany podatek od nagród).
32. Nagrody, za I-III miejsce zostaną przekazane opiekunom prawnym laureatów. Opiekun prawny zobowiązany jest do podania numeru rachunku bankowego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o przyznanej nagrodzie.
33. Opiekun prawny laureata oraz nauczyciel otrzymujący nagrodę zobowiązani są do podania wszelkich danych, które są niezbędne do dokonania rozliczeń księgowo-podatkowych, które wymagane są przepisami prawa (w tym m.in. danych osobowych, numeru PESEL, danych adresowych). W przypadku niepodania danych Organizator może odmówić wypłaty nagrody, w takim przypadku Organizator ma prawo do przyznania nagrody innemu uczestnikowi.
34. Nagrody w Olimpiadzie nie mogą być zamieniane na inne nagrody ani też nie mogą być przekazywane przez laureatów Olimpiady na rzecz innych podmiotów.
35. Do 16 czerwca 2025 Organizator wyśle do laureatów i finalistów Olimpiady (na adres szkoły i nazwisko koordynatora Akcji) dyplomy.
VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA (OLIMPIADA, KONKURS, KAMPANIA)
1. Organizator Olimpiady nie ponosi odpowiedzialności za organizację i przebieg Olimpiady w Klasie uczestnika. W szczególności Organizator nie odpowiada za nieprzeprowadzenie Olimpiady przez opiekuna Klasy, zagubienie lub zniszczenie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia Olimpiady po przekazaniu ich opiekunowi Klasy.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieuczciwe zachowania uczestników, w szczególności za naruszenia Regulaminu dotyczące przebiegu Olimpiady.
3. Organizator Olimpiady zobowiązany jest do przygotowania zadań i testów na Olimpiadę oraz dostarczenie tych materiałów opiekunowi Klasy. Organizator Olimpiady ma dowolność w zakresie sformułowania pytań i zadań do Olimpiady.
4. Organizator Olimpiady nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie Olimpiady w wyniku zaistnienia zdarzeń, na które nie miał wpływu.
Konkurs
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty powstałe podczas remontu u Zwycięzcy, jeżeli pomieszczenie posiadało wady ukryte, które ujawniły się na skutek przeprowadzanego remontu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, prawne i inne okoliczności, które leżą po stronie Zwycięzcy i uniemożliwiają przeprowadzenie remontu.
6. Organizator dołoży wszelkich starań, aby remont łazienki odbył się sprawnie i zgodnie z harmonogramem. W przypadku pojawienia się nieprzewidzianych okoliczności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Opiekuna Klasy danych i oświadczeń niezgodnych z rzeczywistością, za wady prawne zgłoszenia, za naruszenie przez Klasę praw osób trzecich, jak również za problemy techniczne związane z niemożnością przystąpienia i uczestnictwa w Konkursie
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działalność portalu Facebook i ewentualne problemy z oddaniem głosu w portalu lub też za inne okoliczności, które mogłyby mieć wpływ na wynika głosowania, a które nie są zależne bezpośrednio od Organizatora.
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie był w stanie zapobiec m.in. w przypadku wystąpienia siły wyższej.
10. Zasady dotyczące odpowiedzialności mają także zastosowanie do Producenta Wykonawczego.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH (OLIMPIADA, KONKURS, KAMPANIA)
1. Dane osobowe zgromadzone w celu przeprowadzenia Akcji: Kampanii oraz Olimpiady będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) oraz polskimi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
2. Administratorem danych osobowych, tj. danych osobowych udostępnianych przez osoby reprezentujące klasę, jest Fundator i Organizator Akcji Tron, tj. WCTron sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu.
3. Administrator przetwarzać będzie podane w formularzu zgłoszeniowym dane osobowe osób reprezentujących Klasę lub dane osobowe przekazane przez osobę dokonującą zgłoszenia.
4. Celem oraz podstawą prawną przetwarzania danych jest:
a) realizacja Kampanii, przeprowadzenie Olimpiady i Konkursu, wyłonienie ich laureatów, przekazanie nagród, [art. 6 ust. 1 lit. b RODO],
b) rozliczenie Olimpiady i Konkursu [art. 6 ust. 1 lit. c RODO],
c) archiwizacja danych, rozliczenie projektu oraz dochodzenie ewentualnych roszczeń np. w celu ochrony przed nadużyciami w konkursie [art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
d) prowadzenie marketingu tj. przekazywanie informacji o przyszłych kampaniach realizowanych przez Organizatora [art. 6 ust. 1 lit. f RODO]. Prowadzenie marketingu z wykorzystaniem numeru telefonu lub adresu e-mail przez Administratora odbywa się na postawie zgody na realizację marketingu za pomocą kanału komunikacji zgodnie z ustawą Prawo Komunikacji Elektronicznej (PKE).
W przypadku przetwarzania danych Uczniów z niepełnosprawnościami podstawą prawną przetwarzania danych dot. stanu zdrowia jest zgoda [art. 9 ust. 2 lit a RODO]. Opiekun klasy zobowiązany jest do uzyskania od opiekunów prawnych uczniów z niepełnosprawnościami stosownej zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii w związku z udziałem w Olimpiadzie.
5. Osobom, których dane osobowe będą przetwarzane, w zależności od sytuacji prawnej, przysługuje prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) poprawiania, sprostowania, zmieniania i uzupełniania swoich danych osobowych, a także do ograniczenia ich przetwarzania w przypadku zakwestionowania prawidłowości ich przetwarzania,
c) wniesienia sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych,
d) przenoszenia danych osobowych,
e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
f) złożenia wniosku o usunięcie danych.
6. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą przetwarzane w formie profilowania.
7. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji Akcji Tron (Kampanii, Olimpiady i Konkursu). Po tym czasie zostaną usunięte, z uwzględnieniem przypadków ewentualnego dochodzenia roszczeń (w takim przypadku dane będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń).
8. Dane osobowe osób, których dane są przetwarzane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE i EOG), z tym zastrzeżeniem, że Administrator może korzystać z rozwiązań chmurowych i oprogramowania dostawców, a także z portali społecznościowych, które mogą mieć swoje serwery zlokalizowane w państwie trzecim. Administrator korzysta z dostawców, którzy zapewniają zabezpieczenie/przetwarzanie danych w odpowiednim stopniu ochrony.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do uczestnictwa w Akcji.
10. Osoby reprezentujące szkołę zobowiązane są do poinformowania osób trzecich o przekazaniu przez nich danych w formularzu zgłoszeniowym oraz wypełnienia w imieniu Administratora obowiązków wynikających z treści art. 13 i 14 RODO tj. przekazania informacji o ochronie danych o których mowa w niniejszym rozdziale
11. Dane osobowe osób wyznaczonych do uczestnictwa w Olimpiadzie, a także uczestnictwa w Konkursie zostały udostępnione przez osoby reprezentujące szkołę.
12. Do kategorii odnośnych danych przetwarzanych przez Administratora należą dane kontaktowe tj.: w tym imię i nazwisko, e-mail, telefon, stanowisko.
13. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty: świadczące na naszą rzecz usługi prawne, doradcze, archiwizacyjne, z zakresu IT oraz operatorowi hostingowemu.
14. Administrator jest uprawniony do przekazania danych osobowych Producentowi Wykonawczemu Apollo 360 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
15. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować, pisząc na adres iod@akcjatron.pl
16. Osobom, których dane osobowe będą przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru w sytuacji, w jakiej uznają, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. Skargę wnosi się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt
VIII. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje mogą być kierowane do Producenta Wykonawczego - Apollo 360 sp. z o.o. na adres poczty -2025elektronicznej kontakt@akcjatron.pl w terminie 14 dni od zdarzenia, którego dotyczy reklamacja. Reklamacje rozpatruje Producent Wykonawczy.
2. Reklamacja powinna być złożona przez opiekuna klasy, uczestniczącej w Akcji Tron.
3. Reklamacje zgłoszone po wyznaczonym terminie nie będą uwzględniane.
4. Złożone reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Apollo 360 sp. z o.o.
5. O rozpatrzeniu reklamacji opiekun klasy zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej, z której wysłano zgłoszenie reklamacyjne.
6. Decyzja dotycząca rozpatrzenia reklamacji przez Producenta Wykonawczego jest ostateczna.
IX. Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia 2. edycji Akcji Tron dla szkół podstawowych i obowiązuje do czasu jej zakończenia.
2. Udział w Kampanii, Olimpiadzie i Konkursie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu. Opiekun klasy zobowiązany jest do poinformowania Uczestników o treści Regulaminu.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia ważnych powodów lub anulowania Olimpiady i Konkursu w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Organizatora - wystąpienia siły wyższej.
4. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Organizatorem na następujący adres e-mail: kontakt@akcjatron.pl
5. W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające przeprowadzenie Olimpiady i Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie był w stanie zapobiec. Nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia siły wyższej.
7. Regulamin dostępny jest pod adresem www.akcjatron.pl/szkoly