Regulamin Kampanii „Akcja Tron” i Konkursu organizowanego w ramach „Akcji Tron” - Przedszkola
● Postanowienia ogólne
● Założenia i przebieg Kampanii edukacyjno-promocyjnej „Akcja Tron”
● Założenia i przebieg Konkursu realizowanego w ramach „Akcji Tron”
● Zasady dotyczące odpowiedzialności oraz przetwarzania danych w Kampanii oraz Konkursie
● Postanowienia końcowe
I. Postanowienia ogólne
1. Regulamin (dalej: Regulamin) określa warunki i zasady przeprowadzenia i udziału w kampanii edukacyjno-promocyjnej „Akcja Tron” (dalej: Kampania lub “Akcja Tron”) oraz konkursu organizowanego w ramach „Akcji Tron” (dalej: „Konkurs”).
2. Organizatorem Kampanii edukacyjno-promocyjnej, Konkursu oraz Fundatorem nagród w konkursie jest spółka WCTRON sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wyb. Juliusza Słowackiego nr 9, 50-406, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000788860, NIP 8992863500, REGON: 383498629
3. Kampanię oraz Konkurs na zlecenie Organizatora jako Producent Wykonawczy realizuje Apollo 360 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rzymowskiego nr 34, 02-697, wpisana do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001002886, NIP 5213993275, REGON: 523703225
4. Wszelkie postanowienia dotyczące samego przebiegu organizacji Kampanii oraz Konkursu mają także zastosowanie wobec spółki Apollo 360 sp. z o.o., na zasadach opisanych dla Organizatora.
5. Udział w Kampanii oraz Konkursie jest dobrowolny. Organizator nie pobiera opłat za udział w Kampanii oraz Konkursie.
6. Kampania organizowana jest w dniach od 7 stycznia 2025 roku do 30 czerwca 2025 roku.
7. Przedszkola, które brały udział w Kampanii oraz Konkursie w poprzedniej „Akcji Tron”, mogą ponownie dokonać zgłoszenia do Kampanii oraz Konkursu na zasadach opisanych w Regulaminie – wymagana ponowna rejestracja.
Założenia i przebieg Kampanii edukacyjno-promocyjnej „Akcja Tron”
II. Cele Kampanii
1. Kampania skierowana jest do przedszkoli publicznych i niepublicznych.
2. Celem Kampanii jest szerzenie edukacji i kształtowanie prawidłowych nawyków higienicznych wśród uczniów przedszkolnych oraz edukacja w zakresie zachowań wspierających zdrowie i bezpieczeństwo, w szczególności poprzez:
a) przekazanie i udostępnienie Przedszkolom materiałów dotyczących prawidłowych zachowań higienicznych
b) propagowanie wiedzy z zakresu praw dziecka, higieny i kultury osobistej
c) przeprowadzenie wśród przedszkoli konkursu, podczas którego Przedszkola będą wykonywały pracę związaną z tematyką Kampanii.
III. Harmonogram Kampanii
1. Kampania rozpoczyna się w dniu 7 stycznia 2025 roku i potrwa do 30 czerwca 2025 roku. Przedszkole może przystąpić do Kampanii przez cały czas jej trwania, z uwzględnieniem harmonogramu Kampanii.
2. W czasie trwania Kampanii odbędzie się konkurs, który został szczegółowo opisany w dalszej części Regulaminu.
IV. Warunki udziału w Kampanii
1. Kampania skierowana jest do Przedszkoli publicznych i niepublicznych zlokalizowanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Warunkiem udziału w Kampanii jest zarejestrowanie się Przedszkola na stronie www.akcjatron.pl.
3. Zgłoszenia dokonuje uprawniony przedstawiciel Przedszkola za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. W formularzu należy podać następujące dane:
a) Imię i nazwisko osoby zgłaszającej przedszkole (pracownik placówki);
b) Nazwa placówki;
c) Numer telefonu;
d) Adres e-mail;
e) liczba uczniów przedszkolnych z uwzględnieniem podziału na dwie grupy 3-4 - latków oraz 5-6 - latków;
f) wyrazić (lub odmówić) zgodę na przekazywanie informacji o przyszłych Kampaniach realizowanych przez Organizatora. Niezaznaczenie zgody jest jednoznaczne z odmową.
4. Zarejestrowane Przedszkole uzyskuje dostęp do wszystkich materiałów edukacyjnych, z następującymi zastrzeżeniami:
a) Pierwsze 300 zarejestrowanych przedszkoli, otrzyma od Organizatora nieodpłatnie materiały edukacyjne związane z Kampanią w formie fizycznej (papierowej). Materiały edukacyjne zostaną, przesłane na adres Przedszkola podany w zgłoszeniu. Przedszkola uzyskają również dostęp do platformy elektronicznej (www.akcjatron.pl), na której będą znajdowały się dodatkowe materiały edukacyjne.
b) Pozostałe zarejestrowane Przedszkola, które zarejestrują się po przekroczeniu ww. limitu, uzyskają nieodpłatny dostęp do materiałów elektronicznych i platformy elektronicznej (www.akcjatron.pl), na której będą znajdowały się materiały edukacyjne.
5. Niezarejestrowane Przedszkola będą miały dostęp do artykułów edukacyjnych i informacyjnych znajdujących się na stronie www.akcjatron.pl.
6. Materiały edukacyjne będą dostępne do pobrania przez cały okres trwania Kampanii tj. do 30 czerwca 2025 roku.
7. Przedszkole, po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego, otrzyma potwierdzenie dokonania rejestracji wraz z informacją czy znalazło się wśród pierwszych 300 przedszkoli.
8. Przedszkole zgłaszając się do Kampanii:
a) akceptuje regulamin;
b) wyraża zgodę na publikację danych placówki;
c) zobowiązane jest do zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych w Kampanii.
9. Wszystkie zarejestrowane przedszkola mają możliwość wzięcia udziału w konkursie przygotowanym przez Organizatora. Warunki uczestnictwa w konkursie określone są w dalszej części Regulaminu.
10. Przedszkole biorące udział w „Akcji Tron” zobowiązane jest do:
a) zorganizowania 3 godzin zajęć poświęconych zasadom higieny i etykiety związanej z higieną wśród dzieci uczęszczających do Przedszkola;
b) zrealizowania i przekazania dzieciom uczęszczającym do Przedszkola materiałów otrzymanych w związku rejestracją w „Akcji Tron”.
11. Przedszkola mają możliwość kontaktu e-mail z koordynatorem kampanii pod adresem: kontakt@akcjatron.pl. Koordynator „Akcji Tron” udzieli odpowiedzi w przeciągu dwóch dni roboczych. W przypadku bardziej skomplikowanych zapytań, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
12. Rodzic dziecka uczęszczającego do przedszkola, może wysłać wiadomość do Organizatora z prośbą o poinformowanie przedszkola o Kampanii i zaproszeniem do udziału w Kampanii. Rodzic, aby skorzystać z tej funkcji musi przesłać swoje imię, adres e-mail, dane przedszkola oraz wyrazić zgodę dzięki której Organizator będzie mógł go informować o tym czy przedszkole przystąpiło do Kampanii i przebiegu Kampanii.
V. Rezygnacja z udziału w Kampanii
1. Przedszkole może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Kampanii.
2. Przedszkole zobowiązane jest do dostarczenia Organizatorowi pisemnego oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w Kampanii na adres kontakt@akcjatron.pl wraz z podaniem przyczyny dotyczącej rezygnacji.
3. Przedszkole, które zrezygnowało z udziału w Kampanii, wraz z oświadczeniem o rezygnacji, zobowiązane jest do zwrotu materiałów edukacyjnych dostarczonych w formie fizycznej na adres placówki.
4. Przedszkole, które zrezygnowało z udziału w Kampanii nie może brać udziału w Konkursie organizowanym w ramach „Akcji Tron”, również w sytuacji, w której rezygnacja została złożona po zakwalifikowaniu do Konkursu. Rezygnacja z udziału w Kampanii jest równoznaczna z rezygnacją z Konkursu.
Założenia i przebieg Konkursu realizowanego w ramach „Akcji Tron”
VI. Ogólne informacje dotyczące Konkursu i ważne daty
1. Konkurs prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej za pośrednictwem strony internetowej www.akcjatron.pl i skierowany jest do przedszkoli publicznych i niepublicznych, które spełniają warunki określone w Regulaminie i dokonają zgłoszenia.
2. Konkurs organizowany jest w okresie od dnia 3 marca 2025 do dnia 22 kwietnia 2025 r. i składa się z następujących etapów:
a. Etap Zgłoszenia - od 3 marca 2025 roku do 31 marca 2025 - w trakcie którego Przedszkola mogą dokonać zgłoszenia pracy konkursowej.
b. Etap Głosowania - od 8 kwietnia 2025 do 22 kwietnia 2025 - w trakcie, którego odbywać się będzie głosowanie na najlepszą pracę konkursową. Dziesięć (10) projektów z największą liczbą głosów przejdzie do kolejnego etapu - Etapu Oceny. Ogłoszenie wyników Etapu Głosowania nastąpi do 30 kwietnia 2025 roku.
c. Etap Oceny prac finałowych – w dniach 7-8 maja 2025 roku zespół ekspertów (dalej: “Jury”) spośród 10 projektów wyłonionych w trakcie etapu głosowania wybierze najlepszy projekt. Wybór zostanie dokonany w oparciu o kryteria opisane w Regulaminie. Ponadto Jury przyzna Nagrodę Dodatkową.
d. Ogłoszenie Zwycięzcy nastąpi w dniu 13 maja 2025 r.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany wyżej wskazanych terminów.
4. Organizator powierzył Producentowi Wykonawczemu przeprowadzenie konkursu dla Przedszkoli. Producent Wykonawczy uprawniony jest do realizacji zadań i wypełniania obowiązków Organizatora.
5. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
VII. Cel Konkursu
1. Celem Konkursu jest podniesienie świadomości i wiedzy dotyczącej zachowań związanych z higieną, zdrowiem, prawami dziecka, postawami ekologicznymi i kulturą zachowania w toaletach oraz wyłonienie zwycięskiego Przedszkola (dalej: „Zwycięzca”) spośród Przedszkoli, które zgłoszą się do Konkursu. Zwycięzca Konkursu otrzyma nagrodę, o której mowa w rozdziale XIII Regulaminu (do wygrania remont łazienki).
2. W trakcie trwania Konkursu Przedszkola wykonując zadanie konkursowe zobowiązane są aktywnie prowadzić zajęcia edukacyjne związane z właściwymi nawykami higienicznymi w toalecie.
VIII. Warunki uczestnictwa w Konkursie
1. W celu przystąpienia do Konkursu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
2. W Konkursie mogą wziąć udział Przedszkola, które przystąpiły do „Akcji Tron”. Pracę konkursową można zgłosić jedynie będąc zarejestrowanym w „Akcji Tron”. Praca powinna zostać zgłoszona w terminie określonym w Regulaminie oraz spełniać wymogi opisane poniżej (w pkt. 4)
3. Każde zarejestrowane Przedszkole może zgłosić tylko jedną pracę konkursową. Pracę konkursową Przedszkole umieszcza na koncie utworzonym w trakcie rejestracji do „Akcji Tron”.
4. W Konkursie może wziąć udział Przedszkole, które spełnia następujące wymogi:
- posiada tytuł prawny do lokalu, w przypadku najmu lokalu, ma zagwarantowany w umowie najmu, najem na najbliższe trzy (3) lata, licząc od dnia zgłoszenia się do Konkursu,
- nie miało przeprowadzonego remontu generalnego łazienki w przeciągu ostatnich pięciu (5) lat, poprzez remont generalny rozumie się m.in wymianę sanitariatów, okładzin ściennych, baterii. Remontem generalnym nie jest samo odmalowanie łazienki lub wymiana pojedynczych sanitariatów/ baterii
- powierzchnia łazienki, która będzie remontowana, jest nie większa niż dwadzieścia metrów kwadratowych (20 m2),
- w łazience która będzie remontowana znajdują się nie więcej niż 4 oczka (toalety),
- lokal nie znajduje się w budynku, który ma status obiektu zabytkowego – jest wpisany do rejestru zabytków lub wymagającego zgody konserwatora budynku na dokonanie zmian/remontów,
- lokal, w którym znajduje się Przedszkole, nie jest obciążony wadami prawnymi oraz roszczeniami osób trzecich, lokal ma uregulowaną sytuację prawną,
- na chwilę zgłoszenia się do Konkursu nie toczy się przeciwko Przedszkolu (lub osobom go reprezentującym) żadne postępowanie administracyjne, cywilne, karne, egzekucyjne, które mogłoby mieć bezpośredni lub pośredni wpływ na możliwość wyremontowania łazienki,
- Przedszkole ma możliwość przeprowadzenia remontu, nie są mu znane żadne okoliczności zarówno prawne, jak i techniczne (m.in. budowlane), które uniemożliwiałyby przeprowadzenie remontu,
- W przypadku wygrania Konkursu, Przedszkole zobowiązuje się do podpisania z umowy, w której szczegółowo zostanie uregulowana kwestia remontu łazienki i sposobu korzystania z nagrody.
- W przypadku wygrania Konkursu - gdy lokal nie jest jego własnością Przedszkola - Przedszkole zobowiązane jest do uzyskania pisemnej zgody właściciela lokalu na przeprowadzenie remontu.
IX. Zadanie konkursowe, zasady wykonywania i zgłaszania Prac
1. Prace konkursowe można zgłosić za pośrednictwem strony internetowej od 3 marca 2025 r. do dnia 31 marca 2025 r. Prace konkursowe zgłaszane po terminie nie będą przyjmowane.
2. Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu, dowolną techniką, projektu wymarzonej przedszkolnej łazienki, a następnie sfotografowaniu wykonanej pracy (należy przesłać minimum 3 fotografie). Przy realizacji projektu Przedszkole powinno uwzględnić najważniejsze informacje przekazane w materiałach edukacyjnych, które zostały przygotowane przez Producenta Wykonawczego/Organizatora. Informacje merytoryczne, które można wykorzystać w pracy konkursowej znajdują się w "Poradniku dla nauczycieli" dostępnym dla zarejestrowanych użytkowników na www.akcjatron.pl oraz w wersji drukowanej dla pierwszych 300 przedszkoli, które zgłosiły się do akcji.
3. Przedszkole dokonuje zgłoszenia pracy konkursowej poprzez zakładkę „Konkurs” na stronie internetowej www.akcjatron.pl Przedszkole w formularzu zgłoszeniowym podaje następujące dane:
- pełną nazwę wraz ze wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania Przedszkola (dane zostaną podane na etapie zgłoszenia się do “Akcji Tron”),
- dane teleadresowe (dane zostaną podane na etapie zgłoszenia do “Akcji Tron”),
- opis powierzchni do remontu
dodatkowo osoba zgłaszająca Przedszkole oświadcza, że:
- wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (poprzez zaznaczenie checkbox),
- zapoznała się i akceptuje Regulamin (poprzez zaznaczenie checkbox),
- jest uprawniona do udzielenia licencji niewyłącznej do zgłoszonej pracy konkursowej (i jej udziela) oraz oświadcza, że praca konkursowa nie narusza praw osób trzecich (poprzez zaznaczenie checkbox),
4. Dopuszczalny format pracy konkursowej to pliki JPG lub PDF. Maksymalny rozmiar pracy będzie nie większy niż 8 MB (megabajtów) - minimalny rozmiar pracy 5 MB.
5. Do zgłoszenia dołącza się opis pracy, który powinien być zgodny z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej w formularzu konkursowym.
6. Prace konkursowe wykonywane są przez uczniów przedszkolnych z pomocą nauczycieli. Praca konkursowa musi uwzględniać przede wszystkim pracę i zaangażowanie uczniów przedszkolnych.
7. Zabrania się wykonywania prac konkursowych przy zaangażowaniu osób trzecich oraz zlecania wykonania zadania konkursowego na zewnątrz.
8. Prace konkursowe, które nie spełniają wymogów, zostaną przez Organizatora odrzucone, w szczególności, gdy:
- praca będzie nosiła znamiona niesamodzielnego wykonania przez zespół przedszkolny (dopuszczalne wykonanie przez dzieci z pomocą wychowawcy),
- praca nie będzie uwzględniała wymogów opisanych w Regulaminie,
- praca będzie naruszała prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej,
- praca będzie obraźliwa lub będzie zawierała elementy niewłaściwe, źle odbierane społecznie,
- praca zostanie zgłoszona po terminie lub będzie niepełna/ niedokończona,
- praca będzie zawierała wizerunek dzieci,
- formularz zgłoszeniowy zostanie błędnie wypełniony lub nie będzie zawierał wszystkich wymaganych informacji.
9. Przedszkole ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne naruszenie praw autorskich osób trzecich, praw własności intelektualnej, naruszeń ochrony danych osobowych, do których doszło w wyniku przesłania do Organizatora pracy konkursowej.
10. Wykonane prace konkursowe, które zostaną przesłane do Organizatora, nie mogą zawierać wizerunku dzieci.
X. Zasady głosowania
1. Spośród zgłoszonych prac konkursowych, w drodze głosowania internetowego, zostanie wyłonionych dziesięć (10) najlepszych prac.
2. Głosowanie odbędzie się w mediach społecznościowych od 8 kwietnia 2025 r. do 22 kwietnia 2025 r.
3. Głosowania dokonują internauci na portalu Facebook. Głosujący musi mieć założone konto na portalu Facebook. Głosowanie będzie polegało na przyciśnięciu dowolnej reakcji przewidzianej na portalu Facebook.
4. Na stronie internetowej projektu będzie umieszczona mapa Polski, która będzie wskazywała, które przedszkola biorą udział w Konkursie. Dodatkowo internauta będzie miał możliwość zapoznania się z pracami konkursowymi na stronie projektu i następnie w celu oddania głosu, będzie mógł skorzystać z przekierowania do głosowania przez portal Facebook.
5. Organizator może unieważnić głosy oddane na daną pracę konkursową, jeśli głosy te będą oddane przez boty, fikcyjne konta lub zostaną opłacone. Unieważnienie nie dotyczy wszystkich głosów oddanych na daną pracę konkursową, a jedynie głosów uznanych za nieważne.
6. W ostatnim tygodniu kwietnia 2025 ogłoszone zostanie 10 projektów, które otrzymały od internautów największą ilość głosów. W przypadku w jakim, kilka prac konkursowych otrzyma taką samą liczbę głosów, Jury może wybrać prace, które przechodzą do następnego Etapu.
7. Następnie do dnia 13 maja 2025 Jury wybierze zwycięski projekt spośród 10 prac z największą liczbą głosów.
XI. Kryteria Oceniania przez Jury
1. Jury składać się będzie z minimum trzech osób. W skład Jury wchodzą: przedstawiciele Organizatora, przedstawiciele Producenta Wykonawczego oraz Patroni.
2. Jury będzie oceniać pracę według następujących kryteriów:
a. Zgodność projektu z najważniejszymi treściami edukacyjnymi przekazanymi w kampanii.
b. Estetyka pracy.
c. Oryginalność.
d. Samodzielność i kreatywność wykonania.
3. Jury wybierze pracę konkursową, która najlepiej spełni kryteria merytoryczne Konkursu.
4. Decyzja Jury jest ostateczna i niepodważalna. Od decyzji Jury nie przysługuje odwołanie.
5. Przebieg głosowania Jury jest tajny. Do publicznej wiadomości podany zostanie Zwycięzca.
XII. Ogłoszenie Wyników Konkursu
1. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 13 maja 2025 r.
2. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi na stronie internetowej www.akcjatron.pl, dodatkowo Zwycięzca zostanie poinformowany o tym telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
3. Przedstawiciel Fundatora (Organizatora), po uprzednim uzgodnieniu terminu, odwiedzi Zwycięzcę, aby oficjalnie przekazać informację o zdobyciu Nagrody Głównej i wręczyć symboliczny czek na remont łazienki. Zwycięzca zobowiązany jest do przygotowania krótkiej prezentacji pracy konkursowej.
XIII. Nagroda Główna
1. Nagrodą Główną jest przeprowadzenie remontu łazienki u Zwycięzcy, o wartości orientacyjnej wartości 170 000 zł brutto. Wartość Nagrody Głównej uzależniona jest od zakresu prac przeprowadzonych w ramach remontu. W skład nagrody wchodzi: projekt architektoniczny łazienki, zakup materiałów budowlanych, wykonanie remontu łazienki, nadzór i koordynacja prac remontowych. W wyjątkowych przypadkach wartość nagrody może ulec zmianie.
2. Jeśli w zwycięskim Przedszkolu znajduje się kilka łazienek, Zwycięzca wraz z Producentem Wykonawczym i Organizatorem ustali, które łazienki będą remontowane. Wygranie Konkursu nie gwarantuje przeprowadzenia remontu wszystkich łazienek znajdujących się w budynku. Niedopuszczalne jest remontowanie łazienki przewidzianej dla personelu Zwycięzcy.
3. Organizator informuje, że Zwycięzca jest zobowiązany do doliczenia wartości otrzymanej Nagrody Głównej w ramach przychodów z działalności gospodarczej i opodatkowania ich według skali podatkowej, którą stosuje w rozliczeniach w zakresie podatku dochodowego. Na Organizatorze nie ciążą obowiązki płatnika podatku dochodowego od przekazanej nagrody (pobór podatku).
4. Nagrody w Konkursie nie mogą być przez Zwycięzcę zamieniane na inne nagrody, bądź środki pieniężne, ani też nie mogą być przekazywane przez Zwycięzcę na rzecz innych podmiotów. W wyjątkowych przypadkach Producent Wykonawczy i Organizator mogą wyrazić zgodę na samodzielne przeprowadzenie remontu przez Przedszkole. W takim przypadku zostanie zawarte Porozumienie, w którym określone zostaną warunki, na jakich przeprowadzony zostanie remont.
5. Po ogłoszeniu wyników Zwycięzca, Organizator / Producent Wykonawczy, na mocy odrębnej umowy, uregulują kwestie związane z Nagrodą, w tym sposób korzystania i dbania o wyremontowaną łazienkę.
6. Organizator i Producent Wykonawczy mają dowolność w wyborze wykonawców/ podwykonawców projektu architektonicznego i zespołu remontowego.
7. Organizator i Producent Wykonawczy mają dowolność w wykonaniu projektu łazienki. Przedszkole może zgłaszać swoje uwagi i sugestie, jednak ostateczna decyzja w zakresie projektu należy do Organizatora i Producenta Wykonawczego. Organizator i Producent Wykonawczy nie są związani pracą konkursową zwycięskiego Przedszkola, w zakresie tego jak łazienka powinna wyglądać. Praca konkursowa może jednak stanowić inspirację dla architekta, wykonującego projekt łazienki.
8. Remont łazienki zostanie przeprowadzony w sierpniu 2025 roku. W tym terminie Zwycięzca musi zagwarantować możliwość przeprowadzenia remontu . W przypadku pojawienia się komplikacji lub sytuacji niezależnych od Organizatora, Organizator może zmienić termin przeprowadzenia remontu.
9. Wszelkie czynności administracyjne dotyczące remontu łazienki ciążą na Zwycięzcy. Zwycięzca zobowiązany jest m.in. do uzyskania ewentualnych zgód, pozwoleń, zezwoleń i wszelkich innych dokumentów wymaganych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Zwycięzca zobowiązany jest do współpracy z Organizatorem oraz Producentem Wykonawczym konkursu w zakresie przeprowadzanego remontu i uzyskania niezbędnych dokumentów,
10. W przypadku, gdy okaże się, że nie ma możliwości przeprowadzenia remontu u Zwycięzcy we wskazanym w Regulaminie terminie oraz nie ma możliwości wypracowania w związku z tym porozumienia, Organizator w porozumieniu z Jury ma prawo do ponownego dokonania wyboru Zwycięzcy spośród pozostałych Przedszkoli, które uzyskały największą liczbę głosów.
11. Po przeprowadzeniu remontu Zwycięzca zobowiązany jest do zorganizowania spotkania, na którym nastąpi oficjalne otwarcie wyremontowanej łazienki. Wydarzenie zostanie uwiecznione na zdjęciach, w związku z czym Zwycięzca zobowiązany jest do uzyskania zgód na wykorzystanie wizerunku, o których mowa w Rozdziale X. Dodatkowo Organizator ma możliwość sporządzenia Informacji prasowej z wydarzenia.
12. Organizator lub Producent Wykonawczy, w podziękowaniu za udział w Konkursie prześle dyplomy oraz upominki do wszystkich Przedszkoli, które zakwalifikowały się do Etapu Oceny prac (w czerwcu 2025).
XIV. Zwycięzca konkursu – obowiązki
1. Zwycięzca zobowiązuje się do udostępnienia lokalu i wszystkich pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia remontu w sierpniu 2025roku.
2. Zwycięzca zobowiązuje się do aktywnej współpracy z Producentem Wykonawczym oraz zespołem remontowym w trakcie przeprowadzania remontu łazienki. Zwycięzca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt w sprawach remontowych.
3. Zwycięzca wyraża zgodę na udział w działaniach komunikacyjno- promocyjnych związanych z Konkursem. W szczególności wyraża zgodę na publikację zdjęć, informacji i materiałów, relacji z remontu i otwarcia łazienki na stronie internetowej Organizatora i Producenta Wykonawczego oraz w mediach społecznościowych.
4. Zwycięzca zobowiązany będzie do zapewnia, że pomieszczenia, w których przeprowadzany będzie remont, spełniają wszelkie wymogi bezpieczeństwa i stanu technicznego.
5. Zwycięzca zobowiązany jest do dbania o wyremontowaną łazienkę i zachowania jej w stanie niepogorszonym (przy uwzględnieniu normalnego zużycia) przez okres 3 lat od daty przekazania łazienki.
6. Zwycięzca zobowiązuje się do uzyskania zgód na wykorzystanie wizerunku oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych od prawnych opiekunów uczniów przedszkolnych, a następnie przekazanie tych zgód Organizatorowi. Organizator przekaże Zwycięzcy wzory zgód. O ile takie zgody będą niezbędne.
7. Zwycięskie przedszkole wyrazi zgodę na wykorzystanie nazwy przedszkola oraz zdjęć remontowanych pomieszczeń „przed” i „po remoncie” do celów promocyjnych związanych z Konkursem.
8. Zwycięskie przedszkole wyraża zgodę na publikowanie przez Organizatora i Producenta Wykonawczego informacji na temat Zwycięzcy na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych i innych materiałach promocyjnych.
9. W przypadku, gdy, lokal Zwycięzcy nie jest jego własnością, Zwycięzca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody właściciela lokalu na przeprowadzenie remontu.
XV. Prawa Autorskie – prace konkursowe
1. Przedszkole udziela Organizatorowi i Producentowi Wykonawczemu bezpłatnej niewyłącznej licencji na korzystanie ze zgłoszonej Pracy Konkursowej (w tym zawartego w nim autorskiego wykonania) bez ograniczeń terytorialnych, na okres pięciu lat od dnia zgłoszenia pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem Konkursu oraz celów marketingowych i promocyjnych Organizatora lub Producenta Wykonawczego.
2. Licencja niewyłączna udzielona zostaje na następujących polach eksploatacji:
a. utrwalenie przy wykorzystaniu wszelkich znanych technik na wszelkich znanych nośnikach, co obejmuje w szczególności utrwalenie techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, analogową, cyfrową i optyczną (bez ograniczeń ilościowych),
b. wykorzystanie pracy konkursowej w publikacjach związanych z “Akcją Tron”, konkursem oraz w publikacjach związanych z kolejnymi edycjami “Akcji Tron” i konkursu, w szczególności w publikacjach zamieszczanych w mediach społecznościowych, informacjach prasowych, Internecie
c. zwielokrotnienie (bez ograniczeń ilościowych) wszelkimi znanymi technikami, w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, analogową, cyfrową i optyczną,
d. wprowadzenie do pamięci komputera, dokonywanie cyfrowej obróbki pracy, umieszczanie i wykorzystywanie w Internecie, w szczególności w ramach publikacji online,
e. wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, na których utrwalono pracę konkursową,
f. publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie pracy konkursowej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym także za pomocą połączeń internetowych oraz połączeń opartych na technologiach telefonii komórkowej, jak również transmisji wideo lub audio, poprzez telefon stacjonarny lub bezprzewodowo, modyfikowanie, dokonywanie wszelkich zmian, adaptacji, uzupełnień, wykorzystywanie dowolnej części pracy konkursowej w innych opracowaniach, wykonywanie opracowań i zezwalania na ich wykonywanie osobom trzecim,
g. wykorzystywanie pracy konkursowej (w całości lub w wybranej części) w działaniach marketingowych Organizatora lub Producenta Wykonawczego, w tym do promocji i dozwolonej reklamy produktów Organizatora lub Producenta Wykonawczego, w szczególności poprzez umieszczenie we wszelkich materiałach publikowanych dla celów promocyjnych Organizatora lub Producenta Wykonawczego,
3. Licencja zostaje udzielona z prawem do udzielania dalszej licencji.
4. Organizator wyraża zgodę na użycie materiałów zawierających oznaczenie Organizatora w pracach konkursowych. Przedszkolom biorącym udział w Konkursie, zostanie bezpłatnie udostępnione logo „Akcji Tron” oraz Organizatora, które może być wykorzystane jedynie na potrzeby umieszczenia go w pracy konkursowej. Organizator ma możliwość zażądania usunięcie oznaczenia, jeśli będzie wykorzystanie niezgodnie z przeznaczeniem lub będzie naruszać dobre imię Organizatora.
XVI. Reklamacje dotyczące Konkursu
1. Przedszkole może zgłosić reklamacje dotyczące konkursu na adres poczty elektronicznej kontakt@akcjatron.pl w terminie 14 dni od zdarzenia, którego dotyczy reklamacja.
2. Reklamacja powinna być złożona przez reprezentanta Przedszkola.
3. Reklamacje zgłoszone po wyznaczonym terminie nie będą uwzględniane. Reklamacje nie mogą dotyczyć wyników Konkursu ze względu na jego oceny charakter.
4. Złożone przez reprezentantów Przedszkola reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania przez Producenta Wykonawczego.
5. O rozpatrzeniu reklamacji reprezentant Przedszkola zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej z której wysłano zgłoszenie reklamacyjne.
6. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna. W skład Komisji Reklamacyjnej wchodzi 3 przedstawicieli Organizatora i Producenta Wykonawczego.
Zasady dotyczące odpowiedzialności oraz przetwarzania danych w Kampanii oraz Konkursie
XVII. Odpowiedzialność i zobowiązania Organizatora w związku z realizacją Kampanii oraz Konkursu
1. Organizator zobowiązany jest do przygotowania materiałów edukacyjnych dla Przedszkoli, które zgłosiły się do udziału w „Akcji Tron”.
2. Organizator ma pełną dowolność w zakresie przygotowanych materiałów do „Akcji Tron”. Przedszkola mogą zgłaszać swoje sugestie w zakresie otrzymanych materiałów edukacyjnych, jednak Organizator nie ma obowiązku uwzględnienia uwag.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie przez Przedszkole Kampanii edukacyjnej w placówce.
4. W przypadku niezrealizowania „Akcji Tron” przez Przedszkole Organizator nie ponosi odpowiedzialności wobec Przedszkoli. Przedszkolom nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze z uwagi na nieprzeprowadzenie bądź niepełne przeprowadzenie „Akcji Tron”.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające przeprowadzenie „Akcji Tron”, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie był w stanie zapobiec. Nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia siły wyższej.
Konkurs
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty powstałe podczas remontu, jeżeli pomieszczenie posiadało wady ukryte, które ujawniły się na skutek przeprowadzanego remontu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, prawne i inne okoliczności, które leżą po stronie zwycięskiego Przedszkola i uniemożliwiają przeprowadzenie remontu.
7. Organizator podejmie wszelkie możliwe środki, aby remont łazienki odbył się sprawnie i zgodnie z harmonogramem. W przypadku pojawienia się nieprzewidzianych okoliczności Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Przedszkola danych i oświadczeń niezgodnych z rzeczywistością, za wady prawne zgłoszenia, za naruszenie przez Przedszkola praw osób trzecich, jak również za problemy techniczne Przedszkola związane z niemożnością przystąpienia i uczestnictwa w Konkursie
9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działalność portalu Facebook i ewentualne problemy z oddaniem głosu w portalu lub też za inne okoliczności, które mogłyby mieć wpływ na wynika głosowania, a które nie są zależne bezpośrednio od Organizatora.
10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie był w stanie zapobiec m.in. w przypadku wystąpienia siły wyższej.
11. Zasady dotyczące odpowiedzialności mają także zastosowanie do Producenta Wykonawczego.
XVIII. Dane osobowe
1. Dane osobowe zgromadzone w celu przeprowadzenia “Akcji Tron” oraz Konkursu będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO") oraz polskimi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych.
2. Administratorem danych osobowych tj. danych osobowych udostępnianych przez osoby reprezentujące Przedszkole oraz rodziców jest WCTRON sp. z o.o. Administrator przetwarzać będzie podane w formularzu zgłoszeniowym do Kampanii/Konkursu dane osobowe osób reprezentujących Przedszkole lub dane przekazane przez w celach wskazanych szczegółowo w pkt. 3 niniejszego rozdziału.
3. Celem oraz podstawą prawną przetwarzania danych jest:
a) realizacja „Akcji Tron” i umożliwienie Przedszkolom wzięcia udziału w akcji, przygotowanie i przesłanie materiałów edukacyjnych przesyłanych do placówek dla zarejestrowanych uczestników programu, zaproszenie przedszkola do udziału w Kampanii [art. 6 ust. 1 lit. b RODO], oraz
b) przeprowadzenie Konkursu, wyłonienie Zwycięzcy, przekazanie Nagrody Głównej oraz Nagrody Dodatkowej, wręczenie dyplomów i upominków dla Przedszkoli, które przeszły do Etapu Oceny [art. 6 ust. 1 lit. b RODO],
c) rozliczenie Kampanii [art. 6 ust. 1 lit. c RODO],
d) archiwizacja danych, rozliczenie projektu oraz dochodzenie ewentualnych roszczeń, np. w celu ochrony przed nadużyciami w konkursie [art. 6 ust. 1 lit. f RODO],
e) prowadzenie marketingu tj. przekazywanie informacji o przyszłych kampaniach realizowanych przez Organizatora [art. 6 ust. 1 lit. f RODO]. Prowadzenie marketingu z wykorzystaniem numeru telefonu lub adresu e-mail przez Administratora odbywa się na postawie zgody na realizację marketingu za pomocą kanału komunikacji zgodnie z ustawą Prawo Komunikacji Elektronicznej (PKE)
4. Osobom, których dane osobowe będą przetwarzane, w zależności od sytuacji prawnej, przysługuje prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) poprawiania, sprostowania, zmienia ich i uzupełniania swoich danych osobowych, a także do ograniczenia ich przetwarzania w przypadku zakwestionowania prawidłowości ich przetwarzania
c) wniesienia sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych,
d) przenoszenia danych osobowych,
e) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
f) złożenia wniosku o usunięcie danych.
5. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą przetwarzane w formie profilowania.
6. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do prowadzenia Kampanii/Konkursu. Po tym czasie zostaną usunięte, z uwzględnieniem przypadków ewentualnego dochodzenia roszczeń (w takim przypadku dane będą przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń).
7. Dane osobowe osób których dane są przetwarzane, nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE i EOG), z tym zastrzeżeniem, że Administrator może korzystać z rozwiązań chmurowych i oprogramowania dostawców, a także portali społecznościowych, które mogą mieć swoje serwery zlokalizowane w państwie trzecim. Administrator korzysta z dostawców, którzy zapewniają zabezpieczenie/ przetwarzanie danych w odpowiednim stopniu ochrony.
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do uczestnictwa w Akcji „TRON”, a także uczestnictwa w Konkursie.
9. Osoby reprezentujące Przedszkole, zobowiązane są do poinformowania osób trzecich, o przekazaniu przez nich danych w formularzu zgłoszeniowym oraz wypełnienia w imieniu Administratora obowiązków wynikających z treści art. 13 i 14 RODO tj. przekazania informacji o ochronie danych, o których mowa w niniejszym rozdziale.
10. Dane osobowe osób wyznaczonych do uczestnictwa w Akcji „Tron”, a także uczestnictwa w Konkursie zostały udostępnione przez osoby reprezentujące Przedszkole.
11. Do kategorii odnośnych danych przetwarzanych przez Administratora należą dane kontaktowe tj.: w tym imię i nazwisko, e-mail, telefon, stanowisko.
12. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty: świadczące na naszą rzecz usługi prawne, doradcze, archiwizacyjne, z zakresu IT oraz operatorowi hostingowemu.
13. Administrator jest uprawniony do przekazania danych osobowych podmiotowi realizującemu „Akcję Tron” – Producentowi Wykonawczemu spółce Apollo 360 sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
14. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. W sprawach związanych z danymi osobowymi można się kontaktować pod adresem iod@akcjatron.pl.
15. Osobom, których dane osobowe będą przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru w sytuacji, w sytuacji w jakiej uznają, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. Skargę wnosi się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) https://uodo.gov.pl/pl/p/kontakt
XIX. Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Kampanii i obowiązuje do czasu jej zakończenia.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia ważnych powodów lub anulowania Kampanii/ Konkursu w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Organizatora - wystąpienia siły wyższej.
3. W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
4. Regulamin dostępny jest pod adresem www.akcjatron.pl.
5. Pytania lub wątpliwości prosimy kierować na adres e-mailowy: kontakt@akcjatron.pl