Zrób reklamę czystości i higienie

Zrób reklamę higienie_Pixabay.png

Krok 1: Kto będzie odbiorcą ulotek?
Na początku ustalicie, komu będziecie wręczać ulotki: dzieciom, młodzieży, dorosłym, a może wszystkim? Jest to ważne, ponieważ pozwoli Wam dopasować:

  • formę graficzną – inna będzie dla dzieci, a inna dla młodzieży i dorosłych,
  • język ‒ dzięki odpowiednim wyrażeniom używanym przez poszczególne grupy odbiorców Wasza ulotka wywrze na nich większe wrażenie,
  • przedmiot reklamy.

Ważne!
Niezależnie od grupy odbiorców, Wasza ulotka powinna być napisana jak najprostszym językiem.

Krok 2: Co będziecie reklamować?
Teraz ustalcie, co chcecie reklamować. Może to być np. konkretny produkt albo określone zachowanie.

Krok 3: Jak będziecie reklamować?
Pamiętajcie, że ulotka reklamowa to coś więcej niż plakat. Powinna ona zawierać rzetelne informacje o produkcie (lub zachowaniu), takie jak:

  • jak nazywa się ten produkt (o jakie zachowanie Wam chodzi),
  • kto go wyprodukował (kto je zaleca),
  • kto przygotował ulotki,
  • zalety produktu (zachowania),
  • efekty jego stosowania.

Nie bójcie się pisać!

Krok 4: Jakie będzie hasło reklamowe?
Wymyślcie chwytliwe hasło reklamowe, dostosowane do grupy odbiorców. Może ono np. zawierać zachętę do podjęcia jakiegoś działania.

Krok 5: Jaką formę będzie miała Wasza ulotka?
Ulotka może mieć jedną stronę, może być też składana na dwie lub trzy części. Zastanówcie się, która z tych form będzie najbardziej atrakcyjna dla Waszych odbiorców.
Podpowiedź: Wcześniej warto przyjrzeć się ulotkom reklamowym kosmetyków i lekarstw.

Krok 6: Jaka grafika znajdzie się na ulotce?
Ważne jest, aby ulotka pokazywała produkt lub zachowanie w jak najbardziej prawdopodobny, ale też symboliczny sposób. Pogłówkujcie nad tym, co jest charakterystyczne dla reklamowanego dla Was obiektu. Pamiętajcie też, żeby grafika przykuwała wzrok.

zamknij zamknij
Zagłosuj
Powyższy przycisk ZAGŁOSUJ pokieruje Cię do konkretnej pracy na naszej stronie na Facebooku.
Zostaw pod nią LAJK lub inną facebookową reakcję.
zamknij zoom zamknij